Os ollos da couza

            Aínda lembro con absoluta nitidez os seus ollos de verme buscando na escuridade o lume da vida, o cuspe . Aquel berro infrahumano que espertou na miña mente durmida o primeiro sinal de que algo ía mal: fascinación. Logo inmolouse.
             Na miña curta vida como vendedor de tabaco e selos antigos só existiran dúas cousas que me desagradaran profundamente, as couzas e os homes estritamente racionais que viñan comprar estampas. Non lles abondaba con querer a máis nova ou na que aparecese máis grande a cara do Rei de España, senón que as veces discutíanme pola autenticidade dos meus produtos. Estaban no certo, moitas das que vendía coma obxectos de coleccionista eran chapuceiras imitacións que facía na miña casa. Os moi imbéciles pensaban demasiado.
            Un día, cando limpaba o teito do meu caseto dei cun oco preto dos andeis onde deixaba as marcas máis caras e menos demandadas polos compradores. Metín a mano e atopeime co ser máis repulsivo que vira na miña vida. Fiquei alí, paralizado, sen saber moi ben que pensar ou que facer. O meu cerebro desconectou impedindo que lle enviase calquera tipo de sinal. Observábame a couza dende o maimiño hipnotizándome co seu ollar. Canto máis era consciente da súa influencia en min, máis medo tiña. A súa cor parda e as súas ás murchas con dous ollos a cada lado só podían transmitirme noxo. Porén alí estaba o meu corpo, paralizado. Unha mensaxeira do demo composta por meniñas humanas. Entón lembrei o que dixera a miña avoa antes de morrer: "Matade ese bicho, só come as almas dos cadáveres". E esnaquiceina.
            Despois daquel encontro comecei a notarme raro. Xa non miraba do mesmo xeito á xente, estaba seguro de que todos eles no seu interior eran algún tipo de insecto. Uns, os que compraban Malboro, parecían mantis, outros só me daban ganas de matalos do feos que resultaban, eses eran chinches de seguro, os que viñan de durmir coa súa veciña polas noites tiñan cara de saltóns e os reprimidos sexualmente non podían ocultar a súa condición de térmites aínda que quixesen. Deus, nunca exciteime tanto analizando á xente.
            Entón un día decateime de que a miña realidade estábase a deformar. Seguía sentido un noxo insoportable cada vez que vía unha couza, pero agora tamén o sentía pola mera idea que nalgún momento aparecese para comprar tabaco un home couza. Pero, e se a miña percepción era a verdadeira e a do resto era manipulada? Si, si, os homes eran insectos. Ninguén podía probar que eu estivese enganado xa que eles mesmos no sabían das súas características. Eles estaban atrapados na figura antropomórfica. Eu non. Si, si, era iso. Eu era a razón. Eu era a reencarnación de todos aqueles tolos do medievo que cos séculos foran marxinados da civilización.
            Hai tres anos que entrou aquel home pola porta. Os ollos estaban máis separados do normal e o chapeu ocultaba dous misteriosos vultos na parte superior da testa. O abrigo gris tapáballe todo o corpo, un corpo amorfo. Pero o peor era a súa mandíbula, inexistente.
            Non berrei, fiquei alí, de novo, paralizado. O home non fixo nada, só saíu a rúa e seguiu andando ata un descampado. Eu seguino sen importarme moito a onde iría ou que faría. Só vin os seus últimos xestos alzando as mans, abrindo as ás pardas e ollando para min con aqueles ollos  de ferro baleiros. Fixo lume e tirouse nel. Retumbou o eco de Lucifer durante meses na miña cabeza. E segue retumbando.

            Hoxe non sei se foi certo ou non. Deixei de vender tabaco. Agora só collo couzas para disecalas. Creo que eu mesmo comezo a notar uns vultos na testa. Si, si, uns vultos. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario